8 תשובות
אני שוכחת די מהר
מישהו שרבתי איתו שלח לי הודעה אחרי חודשיים וביקש ממני סליחה ולא ידעתי מי זה בכלל
מישהו שרבתי איתו שלח לי הודעה אחרי חודשיים וביקש ממני סליחה ולא ידעתי מי זה בכלל
תלוי בסיטואציה.
יש סיטואציות מסויימות שאני יכול לדפדף ולשכוח מהן מהר, ויש סיטואציות שאני יכול להיות מאוד קטנוני ולנטור טינה, כל מריבה אני פשוט אזכיר את הסיטואציה הזאת.
יש סיטואציות מסויימות שאני יכול לדפדף ולשכוח מהן מהר, ויש סיטואציות שאני יכול להיות מאוד קטנוני ולנטור טינה, כל מריבה אני פשוט אזכיר את הסיטואציה הזאת.
נוטר טינה. אם אני שונא מישהו יש סיבה מאוד טובה לכך. פתאום כשצריכים ממני משהו הכל טוב מבחינתם, אבל מבחינתי לא (:
שומרת טינה
עכשיו לסיפור המוזר שקרה בגלל זה :
בסוף כיתה ז ידיד שלי (שהיה אז) שפך עליי כוס קפה כי הוא התעצבן עליי. מאז אני לא מדברת איתו ואנחנו באותה כיתה. (עכשיו כיתה ט') :}
עכשיו לסיפור המוזר שקרה בגלל זה :
בסוף כיתה ז ידיד שלי (שהיה אז) שפך עליי כוס קפה כי הוא התעצבן עליי. מאז אני לא מדברת איתו ואנחנו באותה כיתה. (עכשיו כיתה ט') :}
אנונימית
שומרת טינה מאוד, אבל שוכחת ככה שזה לא משנה.
אני פשוט ממשיכה הלאה בשניות.
אני פשוט ממשיכה הלאה בשניות.
שומרת טינה אם הבן אדם ממש פגע בי.
נוטרת טינה לאנשים שפגעו בי.
שומרת טינה לגמרי, אם אני שונאת מישהו יש סיבה גדולה לכך ולא סתם ככה
וסיטואציה: ילדות שירדו עליי ביסודי ופגעו בי, או האקס שבגד בי
אני לא שוכחת דברים כאלה לכל החיים
וסיטואציה: ילדות שירדו עליי ביסודי ופגעו בי, או האקס שבגד בי
אני לא שוכחת דברים כאלה לכל החיים
אנונימית
באותו הנושא: