6 תשובות
אני מזדהה איתך ,אנחנו באותה סירה
אולי מטפלים מקצועיים יכולים לעזור עם זה אבל לפי דעתי אי אפשר להעלים את זה אחת ולתמיד. לכל בן אדם ממוצע יש חרדות על דבר כזה או אחר.
אולי מטפלים מקצועיים יכולים לעזור עם זה אבל לפי דעתי אי אפשר להעלים את זה אחת ולתמיד. לכל בן אדם ממוצע יש חרדות על דבר כזה או אחר.
זה לא מרגיש לך כאילו סוף העולם הגיע? מניסיון התקפי חרדה הם משהו שאני לא ארצה לחוות שוב בחיים (והם עוד יקרו לצערי)
אנונימית
שואל השאלה:
כשאני מסתכלת על זה אחורה זה כן סוף העולם. אני לא מאמינה שלא יכולתי להיכנס לאוטובוס ולנשום נורמלי כי כל מה שעבר לי בראש זה שכולם מסתכלים עלי ושופטים אותי בגלל המראה ואיך שאני יושבת או עומדת.
כשאני מסתכלת על זה אחורה זה כן סוף העולם. אני לא מאמינה שלא יכולתי להיכנס לאוטובוס ולנשום נורמלי כי כל מה שעבר לי בראש זה שכולם מסתכלים עלי ושופטים אותי בגלל המראה ואיך שאני יושבת או עומדת.
אנונימית
יפה שהצלחת להתגבר על זה בעצמך , אבל אם את מרגישה שזה חוזר לך , אין כל בעיה שתלכי לטיפול ...
גם כשאני הייתי קטנה הייתי ביישנית מאוד ועם חרדה חברתית לאט לאט גם אני הצלחתי להתגבר
שואל השאלה:
ראיתי ולא כל כך עזר לי אבל תודה בכל מקרה
ראיתי ולא כל כך עזר לי אבל תודה בכל מקרה
אנונימית