4 תשובות
תנסי אולי לדבר עם משרד של סטנדאפיסט
יש סדנת צחוק כמו שחיים בחרטא עשו
אני עשיתי סדנת שוקולד, זה ממש כיף לעשות עם חברים וממש טעים
סטנדאפיסט או משהו או סדנת צחוק