התחברות הרשמה

בנים, בני 20+. שאלה (פשוטה ודיי מטופשת)

נגיד והתחלתם לצאת עם מישהי, באיזה שלב תתחילו לשלוח לה סמיילי מאוהב או שולח נשיקה?
האם זה מהווה צעד?
והאם תצפו לאחד בחזרה?
6 בנובמבר 2019, 12:53
טיפשימשתמשיםשאלות מוזרותמחיקת שאלותהומור    
3 תשובות
שבועיים, מהווה קצת צעד
ש
שלאקות עם ג'ו
שואל השאלה:
ותצםו לאחד בחזרה?
E
Esme
אני יכול להגיד לך שמבחינת רוב הבנים זה לא מהווה שום צעד
L
Little Drummer Boy
באותו הנושא:
מה הסיבה הכי מטופשת שמחקו לכם שאלה ביגללה?
שאלה קצת מטופשת אבל בכל זאת אשמח שתענו
בנים, בני 20+. שאלה (פשוטה ודיי מטופשת)
שאלה קצת מטופשת
מישהי כתבה באחת השאלות בסטיפס שהיא מרגישה מטופשת ומישהו ענה לה שהיא באמת מטופשת
שאלה די מטופשת אבל אוקי
שאלה מטופשת אבל- 10:00 עד 16:00 08:00 עד 14:00 שניהם זה שש שעות לא?
שאלה מטופשת אבל בכל זאת תיכנסו.. (בנות בלבד)
שאלה די מטופשת, אבל אני כבר ממש מסתבכת לגבי זה.
שאלה מטופשת אבל אני לא יודעת מה לעשות (בבקשה תעזרו)
זה שאלה קצת מטופשת אבל יש איסור לבנים לגדל ציפורניים בצבא? אני פשוט מנגן בגיטרה