6 תשובות
תחשבי שאת בידיים טובות, האנשים האלה למדו שנים בשביל לתת לך מענה ואת לא הראשונה ולא האחרונה שעוברת טיפול! יש להם ניסיון והכל בסדר(:
זה מישהו שרק יעזור לך וזה
להבא באופן כללי, שתדעי שיש ארגון בשם "ווימן פרנדלי" שעובד עם כל קופת חולים (זב לא שייך לביטוח אבל זה בתשלום סמלי), והן מציעות הדרכה לפני פגישה עם רופאי שיניים, והן יכולות לכתוב בדיוק לרופאה שלך מה ההעדפות שלך ומה את מרגישה. בהצלחה!
אנונימית
תביני שזה רק רופא ושהתפקיד שלו זה לעזור ולדאוג לבריאות שלך ולא להפך
כשלי היה פחד תמיד אמרתי "אני לא אמות מזה, זה יעבור מהר"
להגיד לעצמך שוב ושוב ושוב שזה לא כזה נורא
יש גם הרדמה
תחשבי שאת כבר אחרי הטיפול
nlp ודמיון מודרך+מדיטציות מצוין
כל טוב יקרה
יש גם הרדמה
תחשבי שאת כבר אחרי הטיפול
nlp ודמיון מודרך+מדיטציות מצוין
כל טוב יקרה
באותו הנושא: