6 תשובות
למה שלא יהיה...
כן אבל בסוף לא יהיה כי זה חרא של מקצוע התלמידים הם חתיכת זבלות מקצוע בלי כסף והוא גם לא כיף.
כן
כן
כן זה בערך יהיו מורים מי שבגיל 16-15 בערך, אני חושבת שההתנהלות תהיה שונה כי אם הזמן אנחנו מתקדמים מאוד ועכשיו ש"הטכנולוגיה" חדשה עוד אז אני מאמינה שאז כבר הכל יהיה דיגטלי יותר
ובגלל שיש רשתות חברתיות אני מאמינה שיהיה יותר דיבור ויהיה יותר קל ללמד והחוקים והכל יהיו הרבה יותר מתקדים מעכשיו וגם יותר יהיו נוקשים כלפי הדור הבא ...
ובגלל שיש רשתות חברתיות אני מאמינה שיהיה יותר דיבור ויהיה יותר קל ללמד והחוקים והכל יהיו הרבה יותר מתקדים מעכשיו וגם יותר יהיו נוקשים כלפי הדור הבא ...
יהיו לדעתי יותר בתי ספר דמוקרטיים ויותר טכנולוגיה אבל לא נגיד שמחשבים יחליפו מורים .(בכל זאת ,אנחנו לא סין )
לדעתי החינוך יהיה יותר זמין ויותר תלמידים ילמדו בבית או בחינוך בייתי .
הכללים בבית ספר יהיו יותר חופשיים ...
לדעתי החינוך יהיה יותר זמין ויותר תלמידים ילמדו בבית או בחינוך בייתי .
הכללים בבית ספר יהיו יותר חופשיים ...
באותו הנושא: