10 תשובות
אני בשלוש ואני כיתה יא
זב לא יפגע בך,את יכולה אבל לנסות לקחת מורה פרטי,כמו שאח שלי עושה והוא מצליח.
זב לא יפגע בך,את יכולה אבל לנסות לקחת מורה פרטי,כמו שאח שלי עושה והוא מצליח.
תנסי יותר קשה... זה יכול לפגוע בך אם תרצי מקצוע שקשור לחשבון וזה וזה, אבל אם את לא יכולה, תרדי.
אני חושבת שתנסי להישאר ב4 פשוט תתרגלי הרבה ותשקיעי כי זה מקצוע שכדי להצליח בו את חייבת לתרגל.
לא בטוח שזה יפגע בך בעתיד אבל אני אישית מכירה מלא ילדים שהשלימו ל4 אחרי בית ספר (חלק אחרי צבא וחלק לפני) וסתם חבל
לא בטוח שזה יפגע בך בעתיד אבל אני אישית מכירה מלא ילדים שהשלימו ל4 אחרי בית ספר (חלק אחרי צבא וחלק לפני) וסתם חבל
לא הרבה מאוד אנשים שאת מכירה סיימו בגרות ב3 יחידות
זה לא אם לא תרצי משהו שקשור למתמטיקה
שואל השאלה:
אם אני לא ארצה משהו שקשור למתמטיקה אני גם לא יהיה חייבת להשלים אחרי זה?
אם אני לא ארצה משהו שקשור למתמטיקה אני גם לא יהיה חייבת להשלים אחרי זה?
אנונימית
זה לאו דווקא קשור לזה שתעסקי במשהו שקשור למתמטיקה זה פשוט יהיה לך קשה להתקבל לאוניברסיטאות מסוימות או שיכול להיות שיהיה משהו שתרצי ללמוד אבל לא יקבלו אותך על 3 גם אם זה לא הכי מתמטיקה
אם כמה שהאמת קשה וזה מקצוע קשה שלוש יחידות כן יפגע בך בעתיד זה לא יפגע בצורה קיצונית אבל זה יסגור לך דלתות מקצועות בצבא ו...
ושתדעי שכן בשביל נגיד להיות רואה חשבון צריך מתמטיקה ברמה גבוהה אבל זה לא המקצוע היחיד שדורש את זה יש המון מקצועות שגם לא עוסקים במתמטיקה שדורשים חמש יחידות וארבע והסיכויים שיקבלו אותך למקום כל שהו ותעשי ארבע מאשר מישהו אחר עם שלוש יחידות מאוד גבוהים אז תשקלי את זה לפני שאת יורדת
וגם יהיה לך קשה יותר ללמוד באוניברסיטאות ולהתקבל ואם תרצי להשלים בגרויות וקורסים זה יגזול לך זמן וכסף אני חושבת שעדיף שתישארי בארבע
ושתדעי שכן בשביל נגיד להיות רואה חשבון צריך מתמטיקה ברמה גבוהה אבל זה לא המקצוע היחיד שדורש את זה יש המון מקצועות שגם לא עוסקים במתמטיקה שדורשים חמש יחידות וארבע והסיכויים שיקבלו אותך למקום כל שהו ותעשי ארבע מאשר מישהו אחר עם שלוש יחידות מאוד גבוהים אז תשקלי את זה לפני שאת יורדת
וגם יהיה לך קשה יותר ללמוד באוניברסיטאות ולהתקבל ואם תרצי להשלים בגרויות וקורסים זה יגזול לך זמן וכסף אני חושבת שעדיף שתישארי בארבע
אנונימית
רצוי שלא, תישארי ב 4 ותשקיעי את המקסימום כדי לקבל ציון טוב ב 4 .
אם את מרגישה שנורא קשה לך ואת לא מצליחה להשתפר לא משנה כמה את לומדת ומשקיעה, כן תרדי
אנונימי
באותו הנושא: