6 תשובות
אין לי חבר, אך גם אם היה לי, הייתי ממשיכה ללבוש מה שאני מעוניינת ללבוש, עצם העובדה שהוא לא אוהב את זה לא חייב לפסול את הלבוש סופית.
כשהיו לי חברים הייתי לובשת מה שאני רוצה
אין לי חבר ולא היה לי אבל אני אלבש שיהיה לי הוא יאצלץ להתמודד
אין
אבל שיהיה אני אלבש מה שבאלי
אבל שיהיה אני אלבש מה שבאלי
לובשת
חחח שלא יאהב
אני אוהבת שיסבול3:
אני אוהבת שיסבול3:
באותו הנושא: