2 תשובות
לדעתי כן. את תראי במהלך ההתנדבות שלך הרבה מראות קשים ותצטרכי להתנהג באחריות ובקור רוח ולא יהיה זמן לאחרים לטפל גם במטופל וגם בהתקף הפאניקה שלך (במידה ואת מגיבה ככה לדם)
כן. דם זה חלק מהדברים שרואים במדא
באותו הנושא: