3 תשובות
שואל השאלה:
עכשיט בדקתי ואני חושב שזה עצם ויש את זה גן בצד השני אבל אני עדיין מפחד
אנונימי
הכל בסדר! הסיכוי לקבל סרטן בגיל הזה, ועוד שם, הוא די נמוך.
יכול להיות שזה סתם חצ'קון פנימי (כן, זה קורה, וכן, גם שם), איזשהי שומה או משהו בסגנון. תקבע עכשיו תור לרופא
שואל השאלה:
לא זה לא שומה ולא חצקון זה לא מרגיש ממש ככזה מרגיש כמו סוג של עצםכזאת
אנונימי