4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי חברים ואני חסר חיים
אין לי חברים ואני חסר חיים
אנונימי
אתה יכול לעשות הליכות. כי אף אחד ברחוב לא יודע שאין לך באמת יעד סופי שאתה בדרך אליו.
אנונימית
ומה רע?
לצאת החוצה(?)
להיות עם חברים
לראות סרט
להיות עם חברים
לראות סרט
באותו הנושא: