4 תשובות
לצאת החוצה(?)
להיות עם חברים
לראות סרט
להיות עם חברים
לראות סרט
ומה רע?
אתה יכול לעשות הליכות. כי אף אחד ברחוב לא יודע שאין לך באמת יעד סופי שאתה בדרך אליו.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברים ואני חסר חיים
אין לי חברים ואני חסר חיים
אנונימי
באותו הנושא: