21 תשובות
רק אם את מעבירה אגף
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להעביר אגף
מה זאת אומרת להעביר אגף
שואל השאלה:
אני פשוט בקושי מבינה משוואות
אני פשוט בקושי מבינה משוואות
אם נגיד יש לך
x-1=3
אז להעביר אגף זה להעביר את האחד לצד השני
ואז יש לך
x=3+1
x-1=3
אז להעביר אגף זה להעביר את האחד לצד השני
ואז יש לך
x=3+1
שואל השאלה:
התרגיל הוא כזה
(7x+1=4(x-5
אני עושה חלק של איקסים וחלק של מספרים
באיקסים:
7x , 4x
במספרים:
1,5 זה היה מינוס 5 אבל הפכתי את זה לפלוס כאילו זה ממה שהבנתי שצריך לעשות..
ואז אני עושה 7x+4x=11x
ו 1+5 זה 6
ואז אני אמורה לעשות 11x=6:11
ואז זה יוצא x= 0.54
או שאני צריכה לעשות
3x=4:3=1.33
אם קראת עד לפה תודה ממש ח ח ח ח
התרגיל הוא כזה
(7x+1=4(x-5
אני עושה חלק של איקסים וחלק של מספרים
באיקסים:
7x , 4x
במספרים:
1,5 זה היה מינוס 5 אבל הפכתי את זה לפלוס כאילו זה ממה שהבנתי שצריך לעשות..
ואז אני עושה 7x+4x=11x
ו 1+5 זה 6
ואז אני אמורה לעשות 11x=6:11
ואז זה יוצא x= 0.54
או שאני צריכה לעשות
3x=4:3=1.33
אם קראת עד לפה תודה ממש ח ח ח ח
בלבלת אותי לגמרי. אני אכתוב לך על דף את השלבים לפתרון ואצלם.
זה ממש קל תפתחי בסוגריים ותפטרי רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
וואי ממש לא הבנתי אני מנסה כבר 10 דקות
וואי ממש לא הבנתי אני מנסה כבר 10 דקות
שלחתי לך תמונה של הדרך
שואל השאלה:
כן עדיין לא הבנתי אוף
כן עדיין לא הבנתי אוף
איפה נתקעת?
שואל השאלה:
7x+1=4x-20
באמת שלא הבנתי 7 איקס ועוד 1 8 איקס לא???? איך זה שווה 4 איקס ואז מינוס 20
7x+1=4x-20
באמת שלא הבנתי 7 איקס ועוד 1 8 איקס לא???? איך זה שווה 4 איקס ואז מינוס 20
את לא יכולה לעשות 7x ועוד אחד כי את לא יודעת מה האיקס שווה
אז את מעבירה את הארבע איקס לצד של זה ומשנה את הסימן כי העברת אגף אז יש לך 7x-4x=3x
אז את מעבירה את הארבע איקס לצד של זה ומשנה את הסימן כי העברת אגף אז יש לך 7x-4x=3x
שואל השאלה:
ואני לא צריכה בסוף לחלק ?
ואני לא צריכה בסוף לחלק ?
שואל השאלה:
לא יודעת המורה שלי למשל עשתה את התרגיל הזה:
10x-2=5 5x+23
ואז עושים פה לפי מה שהבנתי צד של מספרים וצד של איקסים
בצד של האיקסים:
10x + 5x= 15x
בצד של המספרים:
23+5+2 =30
ואז 15x=30/:15
x=2
זה מה שהמורה כתבה על הלוח זה מהדף חזרה למבחן מחר
ולא הבנתי מה שיש אחרי ה15x=30 / מה זה / ואז יש חילוק
לא יודעת המורה שלי למשל עשתה את התרגיל הזה:
10x-2=5 5x+23
ואז עושים פה לפי מה שהבנתי צד של מספרים וצד של איקסים
בצד של האיקסים:
10x + 5x= 15x
בצד של המספרים:
23+5+2 =30
ואז 15x=30/:15
x=2
זה מה שהמורה כתבה על הלוח זה מהדף חזרה למבחן מחר
ולא הבנתי מה שיש אחרי ה15x=30 / מה זה / ואז יש חילוק
תראי
את מעבירה את הארבע איקס לצד השני
ואת מעבירה את האחד לצד השני
אז יש לך 3x=-21
ואז את המינוס עשרים ואחת את מחלקת בשלוש ויוצא לך שאיקס שווה מינוס שבע
את מעבירה את הארבע איקס לצד השני
ואת מעבירה את האחד לצד השני
אז יש לך 3x=-21
ואז את המינוס עשרים ואחת את מחלקת בשלוש ויוצא לך שאיקס שווה מינוס שבע
תלמדי קודם חוקי משוואות ויכניס איברים אפילו את זה את לא יודעת לעשות..
אנונימית
.
שואל השאלה:
אנונימית, אני לא יודעת לעשות נו אז ? בגלל זה אני ביקשתי עזרה.
אנונימית, אני לא יודעת לעשות נו אז ? בגלל זה אני ביקשתי עזרה.
כן אבל את פותרת לא נכון
אנונימית
תפני אליי בפרטי, בדיוק סיימנו ללמוד על זה אז אני ממש זוכרת הכול, אני יכולה לעזור לך אם תרצי :)