6 תשובות
זה אישי.. אצל כל אחד זה אחר..
זה תלוי, משתנה מאחד לאחד..
אצל כל אחד זה שונה, אני למשל כוס ואני כבר בסטלה (:
אנשים רגישים כזה 3 שוט
לרוסים 6-8:o
DD:
אי אפשר לדעת אני לא מכיר אותך, אבל כול אחד לוקח את זה אחרת כול גוף (נפש) לוקח את זה בצורה קשה יותר או קלה יותר (מהבחינה של השתכרות) נגיד אחד ישתה כוס וותקה הוא השתכר כמו מטוף והשני ישתה כוס וותקה היא לא תשפיע הרבה, לכן אתה צריך להכיר אותך ולא כדי ללכת לאירועים עם האוטו שלך אם אתה בא להשתכר.
מהה קשור גם הולנדים לא משתכרים מהר... לא שאני שותה אבל המשפחה שלי