18 תשובות
לא! וגם לא כתוב שהן נחותות מאיפה אתם מוצאים את זה ומי שמאמין שכן שיכתוב לי פה הוכחה
כאילו ממעיטים בערכה עוד מפירוש סיפור הבריאה שהיא נבראה מצלע הגבר^ ולשאלה לא
זה לא סוד שהיה סחר בנשים.
זה לא למוריד מהערך שלה שהיא נולדה מהצלע להפך הוא ברא אותה ממקום שמסתירים כדי שתיהיה צנועה כי כשרצה לברוא אותה אמר אם אקח עיניים היא תלך לפי תאוות העיניים אם בפה היא תמיד תהיה מרכלת ומדברת ככה גם מהידים רגלים הכל אבל משם היא תיהיה צנועה וכשברא אותה לחש לה יהיה צנועה (כי זה הכי מכובד והכי טוב לאשה) וזה לא אני אומרת זה ככה כתוב
אז הוכחה אחרת טאנק יו נקסט
כתוב בחלק מהמקומות שהיו לוקחים נשים כחלק משלל אחרי מלחמה אז הייתי אומרת שהן קיינד אופ נחשבו כחפץ או פשוט לא בן אדם או משהו? idk
לא נכון ! יהודים לא לקחו בנות מהמלחמה הם היו צריכים להרוג את כולם את הבהמות את השלל הכל ועמי נענשו גם כשלקחו שלל בספר יהורשע נראלי כתוב שקרה מיקרה כזה ואם מישהו רצה להתחתן עם גויה שראה היו צריכים קודם להוריד את שערות ראשה כדי שהוא יתחתן איתה מאהבה אמיתית ולא בגלל היופי ואם הוא עדיין אהב ורצה בה היו צריכים לגייר אותה
תאמת לא באלי להוכיח לך משהו סתם הסברתי מאיפה זה בא. עוד דוגמא? לוט היה מוכן למכור את בנותיו למין לאנשי סדום כדי שלא יתעללו מינית במלאכים. לי זה נראה כמו שימוש במעין חפץ, אבל שיהיה "טאנק יו נקסט או מה שזה לא יהיה בגרסא אחרת חה"
לוט ידע שלא ירצו בבנותיו אלא במלאכים לכן הציע וגם הם לא רצו להתעלל בהם מינית אלא לסלק אותם
שואל השאלה:
הנה כמה דוגמאות מרבנים
שכנראה פרשו את דבריהם מהתנך

הרב אשי אומר שניתן להתגרש מאישה אם הרווח בין שדיה גדול.
"רווח זה הוא גנאי לה ולכן נחשב כמום שמותר לגרשה ללא זכויות.." זה ממסכת בכורות במשנה.

הרב איתן בגדדי - "אישה בוגדת בבעלה, היו מוציאים אותה ושורפים אותה במקום"

הרב יצחק כהן - "בעולם האמת יראו: אישה זה נאד מלא צואה"

הרב אייל קרים - "מותר לאנוס אישה מצבא אוייב כדי להעלות את מורל החיילים"

הרב ברלנד - "אישה לא חושבת, ואין לה שכל כפול כמו לגבר"

הרב שטורם - "אסור לתת לאישה לשתות יין כי אם תשתה יותר מידי, תתאווה לשכב עם חמור בשוק"

הרב יוסי מזרחי - "אנס אישה והכניסה להריון? קיים מצוות פרו ורבו. והאנס? נחשב לו למצווה"

הרב אורי שרקי - "לאישה יש מחזור בגלל חטאיה"

הרב אלישיב - "מותר לבזות אישה בקווי מהדרין"

הרב ארוש - "אישה לעולם לא מודה בטעותה ולא מקבלת תוכחה"

רב הכותל - "נשים מורידות מקדושת הרצפה של בית הכנסת"

הרב עובדיה יוסף - "אישה שלא יודעת לבשל זה מום"

הרב אבינר - "יש להציל את הגבר לפני האישה" (במצב חירום)

הרב יצחק כהן - "בנות הן עונש להורים.. בנים הם ברכה... בנות הן גימטריה נזק...
בנים מביאים שלום לעולם...בנים מביאים את השפע לעולם...לידת בנות גורמת לעיפוש רב ברחם האישה... אין שום מזל בנשים... נשים הן כלום... נשים הן ריקות... הן שום דבר... נקבה גימטריה ארור... הזכרים הם שלמות."

הרב איתן בגדדי - "אישה שהולכת עם חולצה קצרה היא רוצחת ממדרגה ראשונה"

הרב אמנון יצחק - "לנשים אסור לנהוג ברכב, אסור להחזיק טלפון סלולרי, לאישה אין רשות להשמין, האישה כחפץ לכל דבר."

נעבור לגמרא

רבי בחיי בן אשר - "אין הנקבה נחשבת בבריאה, שאינה אלא כדבר הנטפל אל העיקר, לקוח ממנו לצורך תשמישו. להיות מיוחדת לתשמישו כאחד מאיבריו המיוחדים לתשמישו"

מדרש בראשית רבה, פרק י"ז - "כיוון שנבראה האישה, נברא שטן עימה"

מסכת סוטה כ"א - "כל המלמד את בתו תורה מלמדה תיפלות"

הרלב"ג - "אין בה מעלת שכל יותר מבעלי חיים, אם בכלל בעלת שכל היא" (אמר על האישה)

יש עוד הרבה, והרבה יותר גרועים.
מקווה שהבנתם
שואל השאלה:
תקראי את מה שכתבתי.. חח
שואל השאלה:
טוב, אני חקרתי .
אתה משום מקום פוסל את הטענה שלי.. בספק אם קראת את החלק של הגמרא
שואל השאלה:
תפתח גמרא, תראה
אני למדתי את זה 7 שנים
שואל השאלה:
יפה, אז עכשיו תפריך את הטענה שלי.. זה נראה שאתה ישר פוסל בלי סיבה,
שואל השאלה:
אני נתתי לך דברים כתובים. בגמרא גם יהיה רשום לך מאיזה פסוק בדיוק הם הסיקו את זה (כנראה אתה יודע אחרי 14 שנה)
לגבי רב אשי מדובר מיד אחרי הנישואין קודם בעילה לגבי מקח טעות לטענתו אדם לא רוצה לקדש אשה כזו אם כן כל הקידושין בטלים במידה והיה גילוי דעת שהוא רוצה אז הקידושין לא בטלין

היו שורפים אישה שהייתה בת כהן שזינתה בפני עדים והתראה אבל רק אחרי פסק דין(לא מדובר בשריפה רגילה את משהו אחר מכאיב פחות ומבזה פחות שמשאיר את הגוף שלם)

אני לא יודע לגבי מה הרב יצחק כהן אמר את זה אבל אני מניח שהוא דיבר על סוטה או משהו כזה הרי לפי הגמרא ידוע שיש להם גן עדן

אני לא יודע לגבי מה אמר הרב אייל קרים אני מניח שהוא דיבר על אשת יפת תואר הדין הוא כזה בדרך כלל במלחמות לא שומרים מצוות על פי דין תורה חוץ מכמה מצוות הסיבה היא בגלל שמלחמה זה דבר קשה בכל העולם הישן (וגם היום)היו עושים כבשלהם בכל מה שמצאו התורה לא רצתה שיבעלו לנוכריות אז היא התירה להם לקחת נשים למחנה לאחר חודש ימים להתחתן אתם

על. ברלד אני לא מדבר

ובכן לגבי לתת לאשה לשתות זה תלוי באיזה אישה אבל לאף אחד אסור לשתות הרבה יין

אם הוא קיים מצוות פרו ורבו זה אומר שמלווה לאנוס?
יש מצווה שיהיה לאדם שני ילדים זה לא קשור לאניסה הוא מזכיר אניסה כי היה לנו צד שזה לא ילד שלו ובא להשמיע לנו שזה ילד שלו

לגבר ואישה יש נחשים שמכישים אותם בגלל אותו עוון רק בגלל שחווה גררה את אדם אז קיבלה עונש גדול

יש קו שקבעו שהוא נפרד בא אשה רוצה לשבת מקדימה אפשר להזיז אותה הוא לא אמר לבזות

לא מכיר את דברי הרב ארוש

רב הכותל לא דיבר על רפורמיות?

יש דין בגמרא שאסור סתם להתגרש(מי שמתגרש סתם עבר עבירה)לדעת ב"ש מותר לגרש רק אם חושד בה בגילוי עריות "ומתי בה ערוות דבר"(הגמרא מוסיפה שבמקרה כזה מצווה לגרשה)לדעת ב"ה גם אם הקדיחה תבשילה בגלל שכתוב "כי"(זה תלוי ב'כי'ארבע לשונות משמע)לדעת ר"ע אפילו מצא נאה ממנה שכתוב "אם לא תמצא חן בעיני"(עיין גמרא גיטין צב.)
אנונימי
למעשה הוא כתב דברים שמופיעים בגמרא אבל זה חסר זה בדיוק האמת אם כי יש בגמרא דברים שהוא לא כתב שהם לדעת רבים שוביניסטים אם כי לא כתוב שנשים הן סחורה