5 תשובות
זה אותו דבר רק שבחטיבה זה יותר קשה מהיסודי
מצפים מהתלמידים להיות יותר עמידים
עד ו' הטיולים לא היו מוגזמים בכלל והם נשמכו מקסימום עד 4 בצהריים.
אחרי ז' לדעתי כל הטיולים שלי היו באותה דרגת קושי כי כולם כללו שינה במקום והמון הליכה
כן, טיולים ביסודי זה חא כמו בחטיבה כמו שבחטיבה זה לא כמו התיכון אבל סך הכל הרמת קושי סבירה וקלה לרוב
וואו לא בחטיבה ותיכון זה פשוט נהיה יותר כייפי נישארים לישון וכאלה וזה ככ נחמד לבלות עם כל השיכבה יום וקצת ברצף