2 תשובות
גם אצלי זה ככה..
אני חשובה לו והוא חשוב לי..
אנחנו עדיין אוהבים אחד את השני בתכלס
הכי מובן בעולם וזה חמוד...
מה לעשות שקשה ללב לשחרר אהבה,גם אם היא מאחוריו,אתה כנראה נקשרת אלייה מאד
באותו הנושא: