התחברות
הרשמה
בנים- אני אוהבת לכתוב. רגשות, דעות, ספרים, סיפורים.. זה מוריד..?
10 בנובמבר 2019, 23:43
כתיבה
סיפורים
ספרים
ספרות
4 תשובות
קצת מעלה תאמת
ו
וועלק
בכלל לא
ה
המושך בחוטים
מעלה מאוד
ה
הקטלן השחור
ממש לא, גם אני עושה את זה
R
Rosen
באותו הנושא:
בנות אתן אוהבות לשחק עם רגשות של בנים? או יצא לכן בלי לדעת? ובנים מה איתכם?
למה בנות אוהבות לשחק ברגשות של בנים?
מה דעתכם על לכתוב למישהו:"אני אוהבת אותך", ואז כזה, אחרי שיענה:"ה-1 באפריל"?
איך לדעת אם אני אוהבת מישהו או שהרגשות לא חזקים מספיק בשביל להקרא "לאהוב"?
בנים למה אתם מתנהגים לקראש כיאילו שאתם לא אוהבים אותה ומסתירים את הרגשות שלכם?
איך אני יכולה לדעת אם אני אוהבת אותו או שזה סתם הרגשה
אני מרגישה חרא שאני אוהבת לשחק ברגשות של בנים
בנים - (ובנות) איך אפשר לדעת אם למישהו יש רגשות אלי או שהוא סתם נחמד?
אני רוצה לכתוב למישהו שאני אוהבת מכתב ארוך ומרגש מי יכול לעזור לי לנסח?
בנים, כשאתם מאוהבים או סתם יש לכם רגשות למישהי
בנים ישלכם רגשות לידידה שלכם? אתם אוהבים/מאוהבים בה?