7 תשובות
החוקים החדשים..
שואל השאלה:
זה עוד מלפני זה
אנונימית
לפני החוקים החדשים היו עושים את זה..
שואל השאלה:
אני יודעת אבל הרבה פעמים היו מוחקים
אנונימית
כי זה עלול להיות פוגעני.
כי זה שאלות בלי תוכן ממש, זה גרוע בדיוק כמו השאלות שמקבלות 5-10 תשובות של כן/לא וזהו.
תחשבי שהמפורסם נכנס רואה אנשים יורדים על המראה שלו. הוא עדיין בן אדם ועדיין יכול להיפגע.
ומה אם מישהו שדומה לו רואה את זה? נניח מישהו באותו משקל וגובה ששומע אנשים קוראים למפורסם שמן, או מישהו עם אותו אף ששומע פתאום אנשים יורדים על האף הזה.
זה נועד לשמור על אנשים שלא יפגעו.