8 תשובות
ורוד (:
אדום כי ורוד זה די פאקצי ובלונד חרות אבל כחול הכי יפה
אני אוהבת בלונדיני, אבל לשיער חלק.
חרוש*
ורוד או אדום. אני אישית הייתי עושה אדום כי כבר עשיתי ורוד ^^"..
בלונד
לא לעשות צבע בלמטה לשיער מתולתל, אם כבר תעשי גוונים זה יהיה הרבה יותר יפה.
קשה להסביר אבל בעיקרון גם אני מתולתלת ואם יש לך כמו שלי אז זה יהיה ממש לא משהו
קשה להסביר אבל בעיקרון גם אני מתולתלת ואם יש לך כמו שלי אז זה יהיה ממש לא משהו
אנונימית
תכלת\ סגול לילך, זה יראה מדהים לדעתי.
באותו הנושא: