התחברות הרשמה

אם ספרייט(השתייה) נשפף לי על היד(המון) יכול לקרות משהו?

יש לי שם פצע עדיין לא קורה כלום?
11 בנובמבר 2019, 17:50
ידייםעור    
5 תשובות
לא
ל
ליאן '-'
לא
~
~liell~
היד אולי תהייה דביקה. לא משהו שלא נשטף עם מים
G
Gaster
לא
ג
גברת הכל יודעת
חחח לא
זה פשוט מים וסוכר
ס
ספל
באותו הנושא:
קולה, פנטה או ספרייט?
אתם יכולים לספר על חווית השתייה הראשונה שלכם?
ספרייט או קולה?
ספרייט או קולה?
ספרייט קולה או XL?
קולה או ספרייט?
ספרייט או ספרייט זירו ?
בנות איזה שתייה אתן קונות לפני מסיבה? מי שלא שותה בחיאת שלא תענה אין בי כוחות לתדובות כמו קולה וספרייט
אם אנשים שותים בתוך הסוכה שלהם, שוטרים יכול לשפוך להם את השתייה?
איזו שתייה אתם מבקשים כשאתם מזמינים פיצה? חוץ מקולה וספרייט יש עוד?
ספרייט זה משמין או משהו?