10 תשובות
לא מאמין באלוהים אבל אני מאמין שהכל יכול לקרות
נס
פשוט היה לך מזל שלא עלית לאוטו
כנראה מישהו משגיח עלייך מלמעלה
כן
נס מאלוקים.
"מקרה" - אותיות "רק מה'".
"מקרה" - אותיות "רק מה'".
אין מקרה בעולם
צירוף מקרים
יכול להיות שהרמס הציל אותך כי את מוצאת חן בעיניו, או שסתם היה לך מזל.
אנונימי
באותו הנושא: