8 תשובות
לא, 3 זה הבסיס ל-5.
ברור.. זה לא סימן טוב אבל כי זה חומר בסיסי
שלוש מתעסקים בחומר שלמדת אולי ב-ט' או ממש פעם..שוכחים את זה זה קורה וזנכרים בקלות
לא , הבסיס של החומר בחמש הוא החומר של שלוש
בעיקרון לא כ"כ, נכון ששלוש יחידות זה חומר קצת שונה הם לומדים משהו אחר טיפה מחמש, אבל הרוב זה בייסיק של חמש
שואל השאלה:
למשל
אני טוב בגיאומטריה, נגזרות וטריגו (של חמש יחל)
אבל לא טוב בסטטיסטיקה (של שלוש יחל)
אנונימי
הגיוני, הם לומדים חציון ודברים שחמש לא לומדים ^