7 תשובות
ממ כן זה יותר מחרמן
סליחה שאת שומעת את זה מילד בן 14.
אנונימי
כן ולא
כנראה שחלק כן?
אני, אישית, לא ממש אוהב את זה.
כי לפעמים זה כיף ולפעמים זה סתם משיח את הדעת
האמת שלי זה מאווד מוריד
רק כשאני מענג את עצמי, מעבר לזה, פחות.
אנונימי
מאודד מאודד כל כך ך
אנונימי