5 תשובות
כי את מוזרה
כן גם לי, אם זה סדרות שממש אהבתי לצפות ועצוב שנגמר ואין עוד
כן לכן אני תמיד רואה כמה סדרות במקביל
כי את מתחברת לדמויות ואז כזה מבאס להפסיק לראות אותם.
כי אין לך תעסוקה ואז את חושבת על דברים פשוט