4 תשובות
איך מחסלים את החמאס?
אי אפשר פשוט לבוא יום אחד ולהפציץ שם את כל עזה זה לא עובד ככה
יש שם מלא אזרחים ופשוט אי אפשר לעשות את זה
שלא נדבר על מה שיקרה אחר כך
במקרה הכי גרוע מלחמת עולם שלישי
כולם הולכים לכעוס עלינו אם נעשה את זה
אנונימית
גם מה שכתבת בשאלה
גם מדינות ערביות
נשקים גרעיניים

ועוד ועוד שיט שהחמאס נראה כמו במבה לידו אז עדיף את החמאס
ויש דבר כזה להיות הומני את לא יכולה לקום ולחסל סתם ככה בעללה בלבלה
כי אז תהיה בעיה עם כל המדינות הערביות ועוד ארגונים ערביים ואז עוד יותר תהיה לנו בעיה
באותו הנושא: