6 תשובות
אל תתני רעיונות
שישארו טיפשים. יותר טוב.
המטרה שלהם זה להרוג.. להרוס מבנים.. וכל זה
אבל יש לנו את כיפת ברזל so..
אין להם את היכולת..
הם לא מחזיקים בטילים מדוייקים אין להם את הטכנולוגיה הזאת
הם בחיים לא יעזו.
הם לא טיפשים תאמיני לי אם יעשו את זה ישטחו אותם.
נראה לך שזה לא עבר להם בראש מינימום טריליוני פעם? הם משקשקים מתגובות העולם
לכן גם לגוש דן שולחים מעט מאוד
אנונימית
את צודקת, אבלל אני מצטרף לתגובה הראשונה עזבי אל תכניסי להם רעיונות לראש זה טוב בשבילנו