2 תשובות
תתחברי לאחת מהן ואז תצאי איתה כשהם יוצאים
אני למשל לא יוצאת עם כל האלה שיוצאים ביחד.. אני פשוט לא מתחברת אליהם אז אנחנו בערך באותו מצב.. אבל מה שאצלי כן זה שאני יוצאת עם חברות שלי שאני כן מתחברת אליהן לכל מיני מקומות.. לא צריך דווקא לצאת עם ה"מקובלים". אפשר לצאת עם חברים סתם.. ולא לדאוג, כי אני למשל לא הייתי יוצאת עם אף אחד עד שנכנסתי לחטיבה.. החיים משתנים.. פשוט לחייך כי הכל לטובה (: