9 תשובות
זה אשמתך כי בכל חור אומרים להתעדכן בבוקר על שינוים של פיקוד העורף
זה לא מוצדק, היית צריכה לקום מוקדם ולבדוק
זה לא מוצדק, היית צריכה לקום מוקדם ולבדוק
אפשר להבין אותך אבל לא אני לא חושבת שיצדיקו לך על זה חיסורים אם זה מה שאת שואלת..
תגיעי פשוט באיחור ותגידי שלא שמת שעון מעורר כי חשבת שאין בית ספר
תגיעי פשוט באיחור ותגידי שלא שמת שעון מעורר כי חשבת שאין בית ספר
שואל השאלה:
לא אכפת לי שלא יצדיקו אבל שלא ישאלו למה לא באתי כי אם היו מודיעים מאתמול הייתי עושה את כל הדברים שצריך לעשות ועכשיו כבר קמתי באיחור
לא אכפת לי שלא יצדיקו אבל שלא ישאלו למה לא באתי כי אם היו מודיעים מאתמול הייתי עושה את כל הדברים שצריך לעשות ועכשיו כבר קמתי באיחור
אנונימית
שואל השאלה:
אתמול המורה שלי שלחה תמונה של איזה משהו וכתבה שאין לימודים וכל זה
אתמול המורה שלי שלחה תמונה של איזה משהו וכתבה שאין לימודים וכל זה
אנונימית
גם לנו עשו אותו דבר באוניברסיטה
אין מה לעשות צריך לבדוק תמיד בשעה 6 בבוקר הם מפרסמים את ההנחיות לשאר היום
אין מה לעשות צריך לבדוק תמיד בשעה 6 בבוקר הם מפרסמים את ההנחיות לשאר היום
שואל השאלה:
הלכתי לישון ב3 כי הייתי בטוחה שאין לימודים אז לא קמתי ב6
הלכתי לישון ב3 כי הייתי בטוחה שאין לימודים אז לא קמתי ב6
אנונימית
טיפה אבל לא לגמרי
לדעתי המורה תבין
לדעתי המורה תבין
באופן עקרוני זו בעיה שלך כי זה יכול היה להשתנות בכל דקה נתונה. אבל מורה הוא בן אדם בסופו של דבר, מאמין שיהיה בסדר
שואל השאלה:
אני לומדת גם עד 12:30 אז אין לי מה ללכת
אני לומדת גם עד 12:30 אז אין לי מה ללכת
אנונימית
באותו הנושא: