4 תשובות
אמרו שיש הפסקת אש וטוב בשבילם כי אצלנו היו רק פצועים ואצלם 22 הרוגים ואחד מהם היה מנהיג חשוב של הג'יהאד האיסלאמי!
לא יודעים אבל כרגע יודעים שהכריזו על הפסקת אש אז אין לדעת
חבר בצבא שנכנס לעזה אמר שביום ראשון זה יפוג
אין לדעת אם יהיו אזעקות כרגע
באותו הנושא: