10 תשובות
חרדים
כי הם מאמינים שונה ממך וחושבים שהדרך שלך בטח לא נכונה וקשה להם לקבל את זה שאת אתאיסטית
כי הם חושבים שיש אל שיעזור להם אם הם יקיימו מצוות ויהיו אנשים טובים. אני גם לא מאמינה, איש באמונתו יחיה
שואל השאלה:
לא
אין בעיה עם זה שאתה מאמין
אבל יש בעחה שאנשים חושבים שכולם צריכים להאמין
אנונימי
שואל השאלה:
כפייה דתית זה כן לכפות
שואל השאלה:
על אנשים שלא מאמינים
כפייה דתית זה תחב"צ בשבת
ובגרות בתנך
אנונימי
כל בן אדם עבר חוויות ומפגשים לאורך כל חיו שעיצבו את השקפת העולם שלו, וקשה לנו לקבל את העובדה שאנשים עברו דברים אחרים שגרמו להם לחשוב בצורות אחרות.
כי את כל הזמן חייבת לציין את העובדה הזאת, די.
אנונימית