12 תשובות
כי הם חושבים שהם איזה משהו(הרוב. לא כולם)
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני לא מבינה
אנונימית
כי כולם ילדים מתנשאים שחושבים שכיתה ז זה בדיחה. אמנם החומר הלימודי באמת לא קשה כל כך ביחס לכיתות גבוהות יותר, אבל זה עדין לא סיבה לרדת על ילדים
אני בכיתה ח ואני לא יורדת על ילדים בכיתה ז
שואל השאלה:
ילדים? אנחנו בני 13 יש כאלה ש12.5 אבל הרוב אצלי 13
אנונימית
לדעתי גם 16 זה ילדים עדין
אנונימית
כי כשעולים לכיתה ז כולם יצורים וכולם מתלהבים מזה שהם בחטיבה וחושבים שהם אלוהים... את תראי, כשאת תעלי לכיתה ח את תביני על מה אני מדברת אבל כרגע את עוד לא תביני
כשתגיעי ל - ח או ט תביני תאמיני לי שתביני
וואו כמה שאתם קטנים.
יאללה כולכם הייתם פעם כיתה ז אין לכם זכות להגיד שזה בסדר לצחוק עליהם.
אחותי, כל מי שצוחק עלייך תפני לו אצבע שלישית וחיוך.
סתם מטומטמים מתנשאים תאמיני לי הייתי שם