12 תשובות
תתעלמי
כי הם חושבים שהם איזה משהו(הרוב. לא כולם)
אנונימי
מה יש לצחוק?
שואל השאלה:
גם אני לא מבינה
גם אני לא מבינה
אנונימית
כי כולם ילדים מתנשאים שחושבים שכיתה ז זה בדיחה. אמנם החומר הלימודי באמת לא קשה כל כך ביחס לכיתות גבוהות יותר, אבל זה עדין לא סיבה לרדת על ילדים
אני בכיתה ח ואני לא יורדת על ילדים בכיתה ז
שואל השאלה:
ילדים? אנחנו בני 13 יש כאלה ש12.5 אבל הרוב אצלי 13
ילדים? אנחנו בני 13 יש כאלה ש12.5 אבל הרוב אצלי 13
אנונימית
לדעתי גם 16 זה ילדים עדין
אנונימית
כי כשעולים לכיתה ז כולם יצורים וכולם מתלהבים מזה שהם בחטיבה וחושבים שהם אלוהים... את תראי, כשאת תעלי לכיתה ח את תביני על מה אני מדברת אבל כרגע את עוד לא תביני
כשתגיעי ל - ח או ט תביני תאמיני לי שתביני
וואו כמה שאתם קטנים.
יאללה כולכם הייתם פעם כיתה ז אין לכם זכות להגיד שזה בסדר לצחוק עליהם.
אחותי, כל מי שצוחק עלייך תפני לו אצבע שלישית וחיוך.
סתם מטומטמים מתנשאים תאמיני לי הייתי שם
אחותי, כל מי שצוחק עלייך תפני לו אצבע שלישית וחיוך.
סתם מטומטמים מתנשאים תאמיני לי הייתי שם