8 תשובות
מלאא
יאפ :v
אנונימי
בכיתה לא (למזלי!!) בשכבה יש בשפע כי אנחנו גם שכבה ענקית.
לא
לא בכיתה, אבל יש בשכבה
בשכבה המון אבל בכיתה שלי פחות
כ ן, יותר מידי.
רק שלוש למזלי ולשמחתי.
אנונימית
באותו הנושא: