9 תשובות
כיתה זה זה לא תיכון וכן
כיתה ז זה לא תיכון אבל בסדר
ולא נראה לי שילדים שהרגע סיימו כיתה ו' מבינים משהו אבל שיעשו מה שבא להם
זה חטיבה לא תיכון
ולא ככ אבל מה שאת חושבת לנכון תעשי!
שואל השאלה:
כי ילד מהכיתה שלי מנשק מישהי בלחי..
אנונימית
שואל השאלה:
חח
אנונימית
בלחי זה לא נקרא להתנשק..
בסדר
Oka
חחח מה??
חמודה כיתה ז זה ממש לא תיכון זה נקרא חטיבה זה אחרי יסודי
זה אומר שלפני רגע היית כיתה ו אז אני לא ממליצה לך על זה גברים זה עם סתום בלי כוונות לקשר רציני בגיל הזה ,זה סתם יהיה קשר לא רציני, אבל אם את רוצה להתנשק איתו אז בהצלחה
לא חושבת שזה רעיון טוב אבל אני גם לא חושבת שהם נצלנים בגיל הזה אז זה בסדר אבל כבר מזהירה שאת תפגעי ותזהרי אל תצאי עם בנים בתיכון הם סתם ינצלו אותך ויזרקו אותך.
אני גם לא חושב שהם נצלנים בגיל שלך^