6 תשובות
כן בני דודים שלי גרים שם וזה אחלה מקום
כן אחלה מקום
אני הייתי רוצה להיות שם יותר כי סבתא שלי גרה שם ... אבל בכללי לשאר לגור איפה שאני גרה עכשיו
לא
טוב לי בקריות,פחות רעש
טוב לי בקריות,פחות רעש
לא ממש
יכול להיות
באותו הנושא: