2 תשובות
כן, גומיות זה חובה
זה בעצם מה שמצמצם את הרווחים ועוזר להזיז את השיניים
הקוביות הגומיות והברזל הזה אלו מה שמרכיבים את הגשר
יש 2 גומיות
יש את הגומיות בין הקוביות
ועוד גומיות אחרות שמחברות בין הלסתות
וזה על מנת להזיז את הלסת, אם אמרו לך לשים אז כן את חייבת