6 תשובות
אני אוהבת, ולא. לא צוחקים עלי.
גם אני
שואל השאלה:
כי אין לי חברים בכיתה ואני לא יודעת אם זה בגלל אבבא או בגלל שאני ממש ממש ביישנית.
כי אין לי חברים בכיתה ואני לא יודעת אם זה בגלל אבבא או בגלל שאני ממש ממש ביישנית.
מה זה אבבא?
שואל השאלה:
להקה שהתפרקה.
להקה שהתפרקה.
אני חושבת שביישנות.
את לא אוהבת את המוסיקה ה"רגילה", זה לא מה שהופך אותך לפחות מקובלת.
גם אני ביישנית ופחות מקובלת, אבל אני מאמינה שזה לא בגלל אבבא.
את לא אוהבת את המוסיקה ה"רגילה", זה לא מה שהופך אותך לפחות מקובלת.
גם אני ביישנית ופחות מקובלת, אבל אני מאמינה שזה לא בגלל אבבא.