התחברות
הרשמה
לחסום מישהי זה ילדותי? בישלתי דייסה ופשוט נשאבתי עמוק ואיןמלי איך לצאת
16 בנובמבר 2019, 12:02
מצב רוח
דיכאון
חסימה
דייסות
תשובה אחת
תלוי למה. אם הוא ממשיך להטריד אותך ולשלוח לך הודעות אז תחסום אותו, אבל אם הוא סתם לא מוצא חן בעיניך ואתה רואה את החסימה כדרך לסיום הקשר שלכם- בעיניי זה מטופש וילדותי. תהיה בוגר
T
The Weirdo
באותו הנושא:
יש לי 6 ביצים, שברתי 2 בישלתי 2 ואכלתי 2 כמה ביצים נשאר לי?
יש מישהי שמטרידה אותי בפרטי לחסום אותה?
לחסום או לא לחסום? פשוט תענו
בישלתי לי ביצה קשה. מה אפשר להכין איתה?
מישהי יכולה לחסום אותי באינסטגרם מלראות את הסטורים שלה בלי לחסום אותי בכללי אלה רק מלראות את הסטורי?
איך הייתם מגדירים מישהי ילדותית או מישהו ילדותי תנו פירוט יפה אבל זה חשוב?
חסמתי מישהי דרך הצאט אבל היא עדיין כתבה לי בקיר תודות, איך לחסום סופית?
בנים- מה יותר מושך אותכם בזוגיות, מישהי שהיא יותר שטותניקית וילדותית, או מישהי יותר בוגרת ורצינית?
איך להכין נקניקות במים?איך אדע מתי הנקניקות מבושלות?אף פעם לא בישלתי
זה נכון להגיד *בישלתי* אדממה?,כולה שמתי סיר על הגז
בישלתי וקפץ עליי על הבטן שמן רותח..