13 תשובות
18
מישהי מהכיתה שלי עשתה והיא אמרה שמותר מגיל 16 אבל עדיף לחכות, היא עשתה בגיל 17, אני מכירה גם מישהי שעשתה בגיל 16.
שואל השאלה:
למה עדיף לחכות? כאילו האף גדל כל הזמן גם ככה ו18 זה כבר צבא
אנונימית
לא יודעת זה מה שהיא אמרה לי. היא אמרה לי שגם אחותה עשתה.
נראה לי שיש להם גנים במשפחה של אף גדול חחח, גם לאימא שלה יש אף ענק.
מגיל 16 מותר
אפשר מגיל 16
אפשר כם בצבא לעשות אני יודעת
אומרים שמגיל 16-17 האף מפסיק לגדול
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שמותר בצבא אבל צבא זה אגרסיבי ויכאב לי האף אז לא כדאי
אנונימית
תקשיבי אחותי עשיתי ניתוח אף זה לא כואב חח רציני זה רק לא נוח
אנונימית
שואל השאלה:
לא נוח מאיזה בחינה?
ואם אני אעשה ייסתם לי החור באף? הנזם
אנונימית
יש כאלה שניסתם להם ויש כאלה שלא ואחרי הרבה זמן אחרי הניתוח אפשר להחזיר שלא יהרוס את הצורה
את תיהי נפוחה ממש אבל כרוב מוריד נפיחות וסופח נוזלים ובדרך כלל יש גם שיטפי דם אבל הכול עובר
יורד דם מהאף השבוע הראשון לי ירד רק ביומיים הראשונים זה משתנה מכול אחד.. יש כאלה שפשוט להם יותר ויש כאלה שקשה להם יותר
לא נוח לישון על הגב בהתחלה
זה לא שיש כאבים באף או משהו כזה ממש לא
לא נוח הגבס על האף
אני עשיתי אצל דוקטור אורי שולמן ממליצה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
יש קהוצה ניתוחי אף פירגון ותמיכה משהו כזה בפייסבוק הם עוזרים רצח !!
אנונימית