3 תשובות
אני אהיה מהמעצבנים..
הזמן עושה את שלו
הזמן עושה את שלו
עצה שלי
אם את בקטע של מישהו תתחילי איתו
כולם מתקדמים בחיים אם לא פועלים מפספסים
אם את בקטע של מישהו תתחילי איתו
כולם מתקדמים בחיים אם לא פועלים מפספסים
אני לא יודעת בת כמה את, אבל מניחה שאת עדיין ילדה.
ממליצה לך לפני שאת מתחילה להכנס למערכות יחסים, לפתח ערך עצמי גבוה וביטחון עצמי.
זה שאין לך חבר לא אומר עלייך כלום, מעבר לזה שלא מצאת את האדם המתאים לך.
את חושבת שאם היית יותר יפה אז היה לך חבר ? יש כל כך הרבה בנות יפות בלי חבר, כי הן לא מוצאות את האושר בעצמן. ואף אחד לא רוצה להיות עם אדם לא מאושר.
תבני לך את האושר שלך, תיהי עם ביטחון עצמי גבוה, ואת תראי שבהמשך הדרך את תצטרכי רק לבחור את האדם שתרצי שיעשה לך טוב .
ממליצה לך לפני שאת מתחילה להכנס למערכות יחסים, לפתח ערך עצמי גבוה וביטחון עצמי.
זה שאין לך חבר לא אומר עלייך כלום, מעבר לזה שלא מצאת את האדם המתאים לך.
את חושבת שאם היית יותר יפה אז היה לך חבר ? יש כל כך הרבה בנות יפות בלי חבר, כי הן לא מוצאות את האושר בעצמן. ואף אחד לא רוצה להיות עם אדם לא מאושר.
תבני לך את האושר שלך, תיהי עם ביטחון עצמי גבוה, ואת תראי שבהמשך הדרך את תצטרכי רק לבחור את האדם שתרצי שיעשה לך טוב .
באותו הנושא: