5 תשובות
אממ את האמת לא יצא משהו חדש של אדידס שאני אוהבת אבל יש את הפלקון שיש לי אותן והן ממש יפות קניתי בלבן.
ואם את רוצה נעל באמת שימושית אז תקני את הנייק איר יש לי אותם פעם שלישית וזאת נעל חרישה באמת
ואם את רוצה נעל באמת שימושית אז תקני את הנייק איר יש לי אותם פעם שלישית וזאת נעל חרישה באמת
סטן סמית
אממ תלוי היתי ממליצה על כל נעלים לבנות
לבן הולך עם כל הופעה
לבן הולך עם כל הופעה
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
מה שאתה אוהב
באותו הנושא: