3 תשובות
לא מתחילה איתך שיחות, מדברת איתך רק בנוגע לנושאים מסויימים.
לוקחת יותר מנותנת
קודם כל על תקרא לה הבחורה שלך כי היא לא שלך היא של עצמה.
דבר שני פשוט תשאל אותה
דבר שני פשוט תשאל אותה
אנונימית
באותו הנושא: