10 תשובות
זאת לא התנהגות גברית לדעתי...
ותתנהגי איך שאת רוצה, זה לא מוזר.
את בת, ואת לא 'גברית', מכיוון שתמיד תהיי בת, לא משנה איזה מסיכה תעטי על עצמך.
לדעתי זה לא מוריד.
את ממש לא מתנהגת גברי יש לי כמה ידידות כאלה והם אחלה ילדות אני בכיף הייתי נותן להם הזדמנות אני אפילו מעדיף בנטות כאלה כי אפשר לדבר איתם פתוח ובכיף ועל הכל
את לא מתנהגת באופן גברי...
שואל השאלה:
אה חח טוב לדעת, אני בעצמי שונאת כשאומרים על מישהו שהוא "גברי/ת" או "נשי/ת" לי כל הזמן אומרים שאני כמו גבר וזה מעצבן
אנונימית
את לא גברית את פשוט יותר פתוחה בדברים האלה
יואו את כמוניי
לא גברי ואני אוהב בנות כאלה
זה אני בול