7 תשובות
לא הייתי יוצאת עם נמוך ממני זה פחות מושך אותי אבל יש בנות שזה הטעם שלהם. כמו שתשאלי אופי או יופי יש בנות ככה ויש ככה אני למשל אופי אבל היופי צריך אבל למשוך באיזשהו אופן אותך!
המקסימום שהייתי זה אולי בת שהיא 5 ס''מ יותר נמוכה ממני (אם אפשר למצוא) אני 1.86
שואל השאלה:
מזתומרת מעליב?
מזתומרת מעליב?
אנונימי
שואל השאלה:
ומה הגובה שלכם?
ומה הגובה שלכם?
אנונימי
לא. זה מעליב אותי.
בדרך כלל לא אבל אם אני ממש רוצה אותו אז כן אבל לא תמיד
כן, רוב האנשים פה הם נמוכים ממני
ואני בסביבות ה1.75, יכול להיות שיותר
ואני בסביבות ה1.75, יכול להיות שיותר
באותו הנושא: