5 תשובות
על פי מה ? המצב הנוכחי או לפי מגילת העצמאות
שואל השאלה:
מגילת העצמאות
מגילת העצמאות
אנונימית
אמרו שמחליפים ראש ממשלה בבחירות כל כמות מסוימת של זמן זה סיבה ראשונה
סיבה שניה שיש הפרדת רשויות , לא זוכר את המשפט בדיוק אבל הוא בערך איפה שדיברו על זה שיש בחירות ויחליפו שלטון בבחירות שכולם השתתפו בהם (הכוונה לשיטת הבחירות לפני הקמת המדינה)
סיבה שלישית שיש שיוויון מלא בין ערבים יהודים בכל הקטע של המשפט , הצבעות וכו..
לא כתוב במפורשות שהמדינה דמוקרטית אבל רואים שיש לה אופי דמוקרטי ושהיא מתבססת על עקרונות דמוקרטים אז אפשר להסיק שהיא מתכוונת להיות דמוקרטית (כשתקום)
סיבה שניה שיש הפרדת רשויות , לא זוכר את המשפט בדיוק אבל הוא בערך איפה שדיברו על זה שיש בחירות ויחליפו שלטון בבחירות שכולם השתתפו בהם (הכוונה לשיטת הבחירות לפני הקמת המדינה)
סיבה שלישית שיש שיוויון מלא בין ערבים יהודים בכל הקטע של המשפט , הצבעות וכו..
לא כתוב במפורשות שהמדינה דמוקרטית אבל רואים שיש לה אופי דמוקרטי ושהיא מתבססת על עקרונות דמוקרטים אז אפשר להסיק שהיא מתכוונת להיות דמוקרטית (כשתקום)
שואל השאלה:
תודה רבה!!!
תודה רבה!!!
אנונימית
אני בי אבל חזקה באזרחות. תנסי אותי
באותו הנושא: