5 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו נפגשים עוד פעם... אבל מעניין אותי מה הוא חשב אלי... בפעם הראשונה
אנחנו נפגשים עוד פעם... אבל מעניין אותי מה הוא חשב אלי... בפעם הראשונה
אנונימית
אם אני הייתי ממש רוצה לדעת כנראה שהייתי שואלת פנים מול פנים ולא בהודעה..
שואל השאלה:
אני ילך על אפשרות ראשונה אני ישאל אותו, אבל זה לא מפדח כי נפגשנו אק פעם אחת
אני ילך על אפשרות ראשונה אני ישאל אותו, אבל זה לא מפדח כי נפגשנו אק פעם אחת
אנונימית
או תתני לי מספר ואני אשאל אותו וזה יהיה סתם מביך
תשאלי אותו
באותו הנושא: