3 תשובות
זה לא עלוב.
עדיף אייפון יותר חדש כי עוד שנה כבר האייפון 8+ ייחשב ישן את יכולה להסתכל ביד 2 על אייפונים חדשים במחירים יותר זולים
אנונימית
עדיף, אבל זה לא עלוב
באותו הנושא: