3 תשובות
אפשר.
שינוי קטן כן, אבל קחי בחשבון שזה כמובן לא יהיה משהו קיצוני מדי... מניסיון של מה שאני חוויתי בשבועיים האחרונים בדיוק כשקצת התחלתי לקחת את עצמי בידיים בקטע של המשקל... אני קודם כל יום אחד בשבוע (אז כבר פעמיים) הלכתי לחדר כושר (בפעם הראשונה בחיים שלי כי קודם ממש חששתי...) ועם מאמנת יצרתי לעצמי תוכנית שמתמקדת למשל בבטן (שזה מה שלי מפריע נגיד) ואז זה שעתיים אינטנסיביות יחסית למה שאני עושה ביום-יום, שיניתי את התזונה שלי מקצה לקצה, זה קשה אבל אם את צריכה את זה רק לתקופה הקרובה אז לדעתי תתאמצי כי זה שווה את זה - בלי מיצים בכלל- אני שותה מים או תה (אני לא שותה קפה יותר אבל יש כאלו שלא יכולים בלי), לנסות להפחית בלחמים, אוכל מעובד, חטיפים וממתקים ואוכל מטוגן. את יכולה להוריד כל מיני אפליקציות שעוזרות לך לראות כמה ומה את אוכלת ביום, מה זה מכיל ואם זה מזיק לך או לא כמו למשל myfitnesspal שבה את יכולה גם לסרוק ברקודים של כל מיני מוצרים ולראות ערכים תזונתיים לכמויות שונות שלהם...
אני הייתי הולכת 10000 צעדים כל יום ועכשיו התחלתי קצת לרוץ (,שזה בתכלס יותר טוב לשריפת שומנים) עם עוד אפליקציה שממש עזרה לי שקוראים לה c25k (couch to 5 km) יעני עוזר למתחילים לרוץ חמישה קילומטרים שזה ממש עוזר כי זה מתחיל ממש מדרגה של מתחילים (לשלב בין הליכה של דקה וחצי לריצה של דקה במשך חצי שעה) ןממשיך ברמת קושי משם. זה אמנם לבערך חודשיים אבל להתחיל יותר טוב מלא לעשות כלום... ועכשיו אני רצה די יום כן יום לא ובימים שאני לא רצה אני עושה תרגילים לבטן (יש מלא סרטונים ביוטיוב תכלס), מכל הדברים האלו אני בשבוע בערך כבר התחלתי לראות את הפס בבטן וקצת הסוגשל הכנה לקוביות בצדדים (לא יודעת אם זה ברור אבל גם לא ממש יודעת איך להסביר סורי חח) וקצת ירדה לי הבטן (אבל לא הרבה תאמת) ואממ אני חושבת שזה העיקר, מקווה מאוד שעזרתי ובהצלחה! 3>