18 תשובות
אל תעשי אצלה יותר.
תאמרי לה
אל תלכי אליה יותר ותטפלי במקום
שואל השאלה:
אבל היא היחידה שעושה באזור שלי
אבל היא היחידה שעושה באזור שלי
אנונימית
גם לי זה קרה אצל מישהי שעשיתי אצלה
אני עושה אצל מישהי אחרת כבר
אני עושה אצל מישהי אחרת כבר
שואל השאלה:
אמרתי לה היא אמרה שלא נורא
אמרתי לה היא אמרה שלא נורא
אנונימית
שואל השאלה:
איך לטפל במקום?
איך לטפל במקום?
אנונימית
זה לא אמור לקרות
תעברי מישהי
תעברי מישהי
איזה חצופה מי שאת עושה אצלה.
מה זה לא נורא?
היא פצעה אותך
אני לא יודעת איך מטפלים בזה..
מה זה לא נורא?
היא פצעה אותך
אני לא יודעת איך מטפלים בזה..
אין ממש מה לעשות, זה יעבור.
אל תעשי אצלה יותר, תעשי אצל מישהי אחרת
אל תעשי אצלה יותר, תעשי אצל מישהי אחרת
שואל השאלה:
הנה תמונה באצבע השלישית רואים את הפצע ממש טוב ובשנייה והרביעית קצת פחות
הנה תמונה באצבע השלישית רואים את הפצע ממש טוב ובשנייה והרביעית קצת פחות
אנונימית
שואל השאלה:
אין עוד מישהי שעושה אצלי באזור יש רק משהי שלוקחת 220 אבל זה יקר מידי בשבילי אני עושה ב 90..
אין עוד מישהי שעושה אצלי באזור יש רק משהי שלוקחת 220 אבל זה יקר מידי בשבילי אני עושה ב 90..
אנונימית
220? היא לא עושה בנייה אז מה זה המחיר הזה וואלה יופי
שואל השאלה:
היא כבר איזה 10 שנים בתחום בגלל זה נראלי
היא כבר איזה 10 שנים בתחום בגלל זה נראלי
אנונימית
אה ואם היא תהיה עוד 30 שנה בתחום אז תעלה תמחיר? פחח
בדיוק המצב שלי רק שלא בשתי אצבעות רק באצבע אחת
ואם זה פעם ראשונה שזה קרה לך אז לא נורא. . אצלי זה פעם שנייה , רק הפעם קצת יותר כואב מהםעם הקודמת אבל אני לא הולכת ממנה זה לא כזה נורא הכל טוב
מאחלת לך החלמה מהירה מהתוצאה,אני עוסקת בתחום ועושה ג'ל,אני לא בכוונה של חלילה לדבר על עבודה של מישהי או משהו,אני יודע כמה שזה הפרנסה שלה והכל,אבל הבריאות שלך,שתפסיק לעשות לך עם המכונה כי זה פוצע אותך ודרך אגב ככה יותר שכיח לקבל זיהומים אלרגיות כי המקום פתוח חוץ מזה שזה כואב למות,בקיצור או שתמצאי מישהי שלא עובדת עם שיוף חשמלי או שתבקשי ממנה שלא תעשה לך עם המכונה ועדיף לך מניקור רגיל ואת מאוד רגישה,שתפסיק לפצוע אותך....בהצלחה(: