התחברות הרשמה

קרה משהו בעבודה, צריכה עזרה

אני עובדת בדואר.
שזה למיין דואר וזה עבודה על הרגליים,כבר יומיים מהימים שיש לי כאבי בטן ממש חזקים כאילו כמו התכווצויות אבל שאני לא יכולה לזוז.. וזה לא משתחרר ועודה לי בחילה. עזרה?
20 בנובמבר 2019, 23:01
עבודהעצות    
תשובה אחת
תלכי לבדוק את זה
יכול להיות וירוס
I
Its viktor
באותו הנושא:
אני צריכה עזרה בעבודה על יצירות ומיתולוגיה יוונית מישהו יכול לעזור בבקשה?
אני צריכה עזרה בעבודה באזרחות זה משהו קצר .
צריכה עזרה בשאלה שקיבלתי בעבודה לחופש...
היי אני צריכה עזרה בתנך בעבודה זה דיי דחוף
צריכה עזרה בעבודה על בריונות ברשת, פגיעה נפשית מובילה ל...
צריכה עזרה בעבודה בלשון
אני צריכה עזרה בעבודה
צריכה עזרה בעבודה באופטיקה (כיתה י') אני צריכה הסבר פיזיקלי לתמונות הבאות:
אני ממש צריכה עזרה בעבודה בהיסטוריה(יא)
צריכה עזרה בעבודה!
צריכה עזרה למצוא נושא מעניין לעבודת חקר בסוציולוגיה/פסיכולוגיה ליחידה חמישית.