18 תשובות
כן, לפני חודש בערך. היא התחילה להיות ממש מעצבנת ולאט לאט התרחקנו
כן
ברור אפילו יותר מפעם אחת
כן.
מעדיפה שלא..
שואל השאלה:
ya זה בדיוק מה שקרה לי... פשוט בדיוק.
אנונימית
כשעברתי מיסודי לחטיבה, החברה הכי טובה שלי ואני התפצלנו ומעולם לא דיברנו יותר, לא מובן למה.
כן,פשוט כל אחת השתנתה והתחברה לילדים אחרים,זה לא קרה בגלל ריב או משהו כזה
כן, זה פשוט קורה.
חברויות טובות של שנים פשוט מסתיימות. זה עצוב.
כן, פשוט היא עברה בית ספר ולאט לאט פחות ופחות דיברנו... היינו שנתיים החברות הכי טובות. היא כן הייתה חסרה לי אבל המשכתי... הבנתי שהיא כבר מצאה חברה הכי טובה אחרת... עכשיו יש לי גם חברה הכי טובה כבר 3 שנים:)
זה יעבור אל תדאגי
כן ולקח לי שנה שלמה להתגבר לגמרי
אנונימית
כן,עליתי לארץ ולאט לאט הקשר התנתק
אנונימית
היי אהובה.
כן, קרה לי.
בעיקרון הכרנו דרך המשפחות שלנו, עוד כשהיינו ממש קטנים היינו משחקים ביחד, וכל הזמן אני והוא היינו כמו זוג בילתי נפרדים.
למדנו באותו יסודי ואז בחטיבת ביניים עברתי לדתי אז קצת התרחקנו, הוא עבר דירה כשהייתי בכיתה ז' והוא ב ח', והקשר התחיל להתנתק.
שנתיים בערך אחרי שהוא עבר, הוא הכיר מישהי והם הפכו להיות זוג..היא הייתה בגיל שלי והיא רצתה שאני והוא ננתק קשר, היא פחדה שהוא יתאהב בי.
הוא דיבר איתי לעיתים רחוקות ופתאום האדם היחיד שהצליח להכיל אותי, הבן אדם היחיד שהקשיב לי והיה שם בשבילי, נעלם.
הוא היה הכל בשבילי..כל מה שאף פעם לא היה לי. אח גדול, ידיד, חבר טוב, הוא קרא אותי כמו ספר פתוח והסכמתי לעצמי להיפתח בפניו, להיות הכי גלויה איתו. זאת הייתה חברות אמיתית.
הם נפרדו אחרי חצי שנה ודיברנו והוא ביקש סליחה ואמר שהוא מטומטם שהוא בכלל הקשיב לה ושהוא רוצה שנחזור לקשר.
חזרנו לקשר אבל הכל היה כל כך מוזר.
הפער הזה..החצי שנה הזאת שלא דיברנו בקושי יצרה את הריחוק הזה מהלב..זה שאי אפשר לתקן..במיוחד אם גרים רחוק אחד מהשניה וכל אחד מתעסק בעיניינים שלו.
לאחר חודשיים פשוט הפסקנו לדבר.
ופעם ב 4 חודשים הוא שולח לי מה קורה וכזה.. ואחרי יומיים שוב זה מתנתק.
זה הרגיש רע בהתחלה, זה הרגיש כואב, צובט, כמו חץ בלב. אבל עם הזמן מבינים שחברים טובים והולכים כדי לפנות את הדרך לאנשים טובים יותר שצריכים להיכנס לחיים שלך.
הוא/היא הפסידו אותך!
והם יודעים את זה וגם את צריכה לדעת את זה.
את יודעת מה את שווה ואת שווה הרבה יותר ממישהו/י שלא יודע/ת מה הוא/היא רוצה מעצמו/ה ובעיקר ממך!

אני לגמריי מבינה איך את מרגישה עכשיו.
אם את רוצה לדבר, לפרוק, לשתף, או כל דבר אחר, אני כאן בשבילך!❤
וואלה כן 2 בנות הרביצו לי וזה קרה כשהיא הייתה איתי והיא ממש בכתה וקיללה אותן ואמרה שהיא לא תדבר איתן יותר
עכשיו היא הפכה לחברה הכי טובה שלהן והיא הוציאה אותי מהסטורי כדי שאני לא "אפגע".
את האמת לא נפגעתי, אני רגילה לזה שאין אמון באנשים, פשוט חסמתי אותה והמשכתי הלאה
אנונימית
לא בהכרח אפילו ריב פשוט מסגרות שונות ולאט לאט לא מדברים ועכשיו אני רואה אותה במסדרון והיא אותי ואנחנו אפילו לא מחליפות מילה ממש כמו שתי זרות
לפעמים עצוב לי אבל אז אני נזכרת שיש לי חברים חדשים שאני מאוד אוהבת
אנונימית
לא מזמן היא השתנתה ואני לא אהבתי את זה שהיא נהיית כמו כולם מנסה להיות בכוח זההגעיל אותי התרחקתי ממנה ושלום
אנונימית